♥•٠· من یک دخترمــــــــــ

دخترک ....

♥•٠· من یک دخترمــــــــــ

♥•٠· من یک دخترمــــــــــ

نه یڪ مانکن فروشگاه,まるまる のデコメ絵文字

نه یک وسیله برای جلب توجه,まるまる のデコメ絵文字

و نه یک تابــــــــــلو نقاشے天気だよ。晴れ のデコメ絵文字

پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمتی=?utf-8?B?55+i5Y2w?= のデコメ絵文字

آزادمــــــــــ اما با تفسیری جدابافته...゜*かわいい/ミニ*゜ のデコメ絵文字゜*かわいい/ミニ*゜ のデコメ絵文字

آزادے من حجاب من است ،リボン のデコメ絵文字

طلا هم آزاد است اما همیشه محفوظ ، طلا را هیچوقت فله نمیفروشند!吹き出しだよ。ハートだよ。割れる のデコメ絵文字

آن چه را فله میفروشند که زیادی آزاد باشد .نمونه اش "سبزی خوردن"!まるまる のデコメ絵文字

 



نظرات شما عزیزان:

shakiba
ساعت11:28---6 خرداد 1395
احسنت

Beautifulkitty
ساعت17:49---5 خرداد 1395
و البته لواشک هم دوست می دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, ] [ 17:45 ] [ nadia ] [ ]